14 Mart 2010 Pazar

SEBZELİ-KREMALI TAVUK



Çok basit ve pratik bir tarif.Özellikle kremalı ve beşamel soslu lezzetleri sevenler için harika.Üstelik hem tavuk,hemde sebzelerden dolayı çokta besleyici ve doyurucu.Tavsiye olunur.Tarif için sevgili Yasemin'e çok teşekkürler.

*** SEBZELİ - KREMALI TAVUK ***



MALZEMELER:
2 adet kalçalı but veya göğüs
2 adet kabak
2 adek havuç
1 büyük patates
1 paket kremalı mantar çorbası
1 kutu krema
1 su bardağı kadar rendelenmiş kaşar

Pulbiber,karabiber ve kimyon

YAPILIŞI:
Tavukları haşlayın ve iri iri parçalıyoruz.
Üzerine havuç,kabak ve patatesleri rendeleyin.
Çorba ve kremayı boşaltıp;baharatları ekleyin.
Tuz kullanmıyoruz.Çünkü çorbanın tuzu kafi geliyor.
Hepsini harmanlayıp yağlanmış küçük boy fırın tepsisine yayın.
180-200 derecede sebzeler yumuşayıp,içini çekinceye kadar pişirin.
En son çıkartırken üzerine rendelenmiş kaşar peynirini serip eriyene kadar tekrar fırına sürüyoruz.
Afiyet Olsun.

10 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık ablacımmm nefis görünüyorlar..

umutluhayat dedi ki...

çok değişik bir tarif eminimki çokta lezzetlidir.ellerine sağlık.

Gönülünce dedi ki...

Arkadaşım harikaaa bir lezzet olmuş yemeğin...Tabaktakilerde yemeğe çok yakışmış nefiss...Ellerine emeklerine sağlık canım...
Güzel bir hafta dilerim...

www.gonuluncelezzetler.com

Huriye Kimdir? dedi ki...

Arzucum ellerine saglik,çok nefis kim nasil lezzetli olmustur,opuyorum seni.

ÜmmüAbdullah dedi ki...

selamlar arzum,
uzuuun zaman öncesi senin bloğunu çookça ziyaret etmiş ve senden çoook şey öğrenmiş biri olarak,sanırım sana haksızlık ettim. bunun için beni affedebilir misin bilmiyorum:(
2-2,5 ay önce blog açtım. bazı arkadaşları ziyaret ettim. ama seni nasıl unuttum aklım almıyor:( bunun için özr diliyorum.... hemen şimdi izlemeye alıyorum.sık sık ziyaretine gelip birbirinden güzel tariflerinden faydalanacağım eminim...tıpkı yapığın bu güzel yemek gibi. ne kadar lezzetli olduğu içindekilerden belli...Ellerine sağlık,emeğine sağlık...listeme ekledim ia. en kısa zamanda denemek istiyorum izninle tabiiki...
iyi bir hafta geçirmeni dilerken sevgilerimi gönderiyorum en sıcağından...
not:bloğumu ziyaret etki ben de hatamı telafi ettiğimi bileyim :)))yoksa gönlümün bir kenarı hep melunmelun bakacak,bekleyecek hep ....

feray dedi ki...

Tavuk yemekleri her zaman tercihimdir. Çok da güzel görünüyor. Ellerine sağlık Arzucum..
Sevgiler...

karabiberinmutfagi dedi ki...

cnm ellerıne saglık bende denemelıyım hemen :)

ARZUMCUM dedi ki...

Yoğunluğumdan dolayı hepinize tek tek uğrayamıyorum,kusuruma bakmayın lütfen.hepinize güzel yorumlarınız için çok teşekkürler.sevgiler....

koseminderi dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
18 MART 2010-30 MART 2010
TARİHLERİ ARASINDA
http://koseminderi.com/
YANİ BEN YAPACAĞIM.

SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE
"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 56.HAFTA "
BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Çok leziz görünüyor Arzucum ellerine sağlık...öpüyorum canım