1 Şubat 2010 Pazartesi

*** BARBUNYA SALATASI ***




Çok pratik ve nefis bir salata. Hemen hemen her gelen misafirime bu salatadan yapar oldum.Herkes çok beğeniyor. Arzuya göre mutlaka deneyin derim. Bu nefis tarif için sevgili Yasemin'e çok teşekkürler.

*** BARBUNYA SALATASI ***

Malzemeler:
2 su bardağı barbunya
1 adet iri havuç
1 su bardağı ceviz kırığı
Maydanoz,dereotu
1 kase sarımsaklı yoğurt
2-3 yemek kaşığı mayonez
Tuz ve pulbiber

Yapılışı:
Barbunyaları akşamdan ıslatın ve ertesi gün haşlayın.
Karıştırma kabına havucu rendeleyin ve içine cevizi,kıyılmış maydanoz,dereotu ve pulbiberi ekleyin.
Soğumuş barbunyalarıda ilave edip,karıştırın.
Başka bir kasede sarımsaklı yoğurt,mayonez ve tuzu karıştırın.
Bu karışımı salataya ekleyin ve karıştırın.
Son olarak üzerini istediğiniz gibi süsleyin ve ağzı kapalı olarak dolapta birkaç saat bekletin.
Nefis barbunya salatanız servise hazır.Özellikle çay saatleri ve misafirleriniz için,çok ideal,değişik ve muhteşem bir salata.
AFİYETLER OLSUN.

14 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Barbunyayı hiç bu tarz denememiştim. Pek nefis görünüyor.
Ellerine sağlık canım..

paşakızı mutfakta dedi ki...

Barbunyaya bayılırım.Salatası çok hoş görünüyor.Ellerinize sağlık.Sevgiler.

lezzet sefasi dedi ki...

Yogurt ve barbunya, guzel bir uyum aslinda lakin hic denememistim.En kisa surede denemek istiyorum.
Ellerine saglik, sevgiler canim.
Sefa

lezzet sefasi dedi ki...

Yogurt ve barbunya, guzel bir uyum aslinda lakin hic denememistim.En kisa surede denemek istiyorum.
Ellerine saglik, sevgiler canim.
Sefa

birdutmasali dedi ki...

çokda nefis olmuş arzcuğum.

kalpkurabiye dedi ki...

arzu ablacım özlettin kendini çok yoğunsun biliyorumm amaa bizide senden mahrum bırakma:))

birdilimdus dedi ki...

Mmmmmmmmmm nefis ve sağlıklı bir tarif, afiyet olsun.

Sevgiler,
Evren

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Sarımsaklı yoğurtlu hiç denemedim ama sevdiğimm lezzetler...Nefis olmuş paylaşımın için teşekkürler ellerine sağlık...
Sevgiler...

www.gonuluncelezzetler.com/

sarı mutfak-hande dedi ki...

bendede bu salatanın biraz daha değişik bir tarifi var nefis görünüyor cnm ellerine sağlık

Peri Sofrası dedi ki...

Şimdiden çok teşekkür ediyorum Arzumcum:), misafirlerim için değişik bir salata arıyorum günlerdir. Senin tarifi görünce budur dedim. Ellerine sağlık, sevgiler...

rümeysaninrüyasi dedi ki...

karlı bir ankaradan sıcacık bir merhaba getirdim ellerine sağlık çok güzel olmuş süper gözüküyor sevgiilerle kal hoşçakal

defneylebirlikte dedi ki...

eline sağlık.mutlaka denemeliyim bende...

TAZE NANE dedi ki...

Mutlaka denemek lazım. Sevgiler.

ARZUMCUM dedi ki...

Arkadaşlar,hepinize tek tek güzel yorumlarınız ve ziyaretleriniz çok çok teşekkürler ediyorum.