25 Ekim 2009 Pazar

*** ÇATLAK KURABİYE ***



Yoğunluktan fırsat bulduğum anda tarif eklemeye çalışıyorum. Tabi bu uzun aralardada sizleri ve sayfamı çok özlüyorum. Beni ziyaret ve yorumlarınızla yalnız bırakmadığınız için hepinize çok çok teşekkürler ediyorum.Hakkınızı helal edin. Biraz rahatladığım zaman tüm arkadaşlarımı ziyaret edicem İnşallah.
Sizleri nefis kurabiyelerimle başbaşa bırakıyorum. Arzuya Göre mutlaka deneyin.


*** ÇATLAK KURABİYE ***




Malzemeler:
1 paket mısır nişastası
1,5 çay bardağı pudra şekeri
1 çay bardağı un
4 yemek kaşığı yumuşak tereyağ
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
2 yemek kaşığı kakao
2 yumurta

Yapılışı:
Yoğurma kabına mısır nişastası,pudra şekeri,un,vanilya ve kabartma tozunu alıp,karıştırın.
Yumuşak tereyağını ekleyip, yoğurun. Tereyağını toz malzemelere iyice yedirin.
Yumurta ve kakaoyuda ekleyip,iyice yoğurun.
Fırın tepsisine yağlı kağıt serin yada yağlayın.
Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp,yuvarlayın ve tepsiye dizin.
Benim kurabiyelerim 20 adet oldu.
180 derece önceden ısıtılmış fırında üzerleri çatlak çatlak olana kadar pişirin.
Pişen kurabiyeleri fırından alıp,biraz dinlendirdikten sonra servis edebilirsiniz.
AFİYETLER OLSUN.



Harika kurabiyelerimi DORE vakumlu saklama kaplarımda saklıyorum. Böylece kurabiyelerimin tazeliğini ve lezzetini uzun süre koruyabiliyorum.Sizlerede tavsiye ederim.

DİĞER KURABİYE TARİFLERİM İÇİN BURAYI TIKLAYIN LÜTFEN.

14 yorum:

TAZE NANE dedi ki...

HER ARKADAŞLIĞIN GÖKYÜZÜNDE BİR MELEĞİ VARMIŞ.
SEVGİLER...

SOFRAM dedi ki...

Günaydın canım, kurabiyen çok güzel görünüyor, tarifi bende de var ama yapmak kısmet olmadı. Ellerine sağlık,sevgiler...

hdidem95 dedi ki...

özledik canım ya görünmüorsun çok uzatmada gel bekliyoruz kurabiyende ye beni diyor ellerine sağlık öptüm sevgiler

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Kurabiyeler harika görünüyor...Hemen bir fincan kahveve yanına kurabiye istiyorum nefissss olur...Ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

tatlilar gülcandan dedi ki...

Canim ellerine saglik catlak kurabiyeler nefis görünüyor.Afiyet olsun sevgler canim

SEVGİ dedi ki...

Merhaba. Bu bloğunu ilk ziyaret edişim. Kurabiyeleri görünce dayanamadım.. Gerçekten çok güzel görünüyorlar, ellerine sağlık..

defneylebirlikte dedi ki...

ellerine sağlık canım..nefis olmuş kurabiyelerin..

mutfaktakizaman dedi ki...

ellerine saglik canim cok nefis kiyir kiyir gorunuyorlar...

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel olmuş. Yoğunluğun azalmıştır inşallah.Özledik seni.
Sevgiyle kal.

SerpiL dedi ki...

ben blogu yeni buldum sahibi yok çabuuuuuuk geeeeeel yazışalım

tub@ dedi ki...

Selamlar, tarifleriniz birbirinden güzel ve ilginç,hele küp küp kesilen pastabanla yapılan oldukca pratik birşeye benziyor.
Sizi izlemeye alıyorum:)
selam ve dua ile...

htp://belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

gunaydın sevgıler canım

htp://belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

selam canım elıne sağlık yapılıp aklandımğı zamamn çok ıyıy oluyor bır tane aldım çay boş gıtmez sevgıler

Adsız dedi ki...

sizin tariflerinizi çok beğeniyorum oktay ustadan daha iyiysiniz sizin tariflerinizi bn deniyorum ve çk beğeniyorumherkes tarafından beğeniliyor yaptıklarım.