20 Ağustos 2009 Perşembe

***** VİŞNELİ PARFE *****


♥ HEYECAN VE ÖZLEMLE BEKLENEN YA ŞEHR-İ RAMAZAN , HOŞGELDİN. MÜBAREK RAMAZAN ULUSUMUZA VE TÜM İSLAM ALEMİNE SAĞLIK, HUZUR, MUTLULUK, BOLLUK VE BEREKET GETİRSİN İNŞALLAH.

Herkese merhabalar.Güzel bir tatilin ardından yine birlikteyiz. Ramazanla birlikte nefis tariflerim tüm hızıyla devam edecek İnşallah. Yokluğumda beni yalnız bırakmayan ve güzel yorumlarını benden esirgemeyen tüm ziyaretçilerime çok teşekkürler ediyorum.



Ramazan yaz ayına denk geldiği için iftar sofralarımızda hafif ve lezzetli tatlılar olmalı diye düşünüyorum. Bu düşüncemden yola çıkarak bizim çok sevdiğimiz nefis bir tatlı tarifim var sizlere. Dondurma gibi; hem hafif,hem leziz,hem serin,hem pratik,hemde ekonomik bir tat Vişneli Parfe. Ayrıca dilediğiniz her türlü meyveylede yapılabilir.Önceden hazırlayıp;dondurucuda bulundurursanız,elinizin altında harika bir tatlınız olur.Arzuya Göre mutlaka deneyin derim.

***** VİŞNELİ PARFE *****



Malzemeler:
2,5 su bardağı süt
1 su bardağı şeker
2 yemek kaşığı un
1 poşet krem şanti + 1 bardak süt
2 yemek kaşığı hindistan cevizi
1 paket vanilya
1 kase vişne

Yapılışı:
Süt,şeker ve unu tencereye alıp, kısık ateşte muhallebi kıvamına gelene kadar karıştıra karıştıra pişirin ve soğutun.
Şantiyi 1 bardak sütle çırpın ve muhallebiye ekleyin.
Vanilya ve hindistan cevizinide ilave edip,iyice karıştırın.
Vişnelerin çekirdeklerini çıkarın ve kalıbın dibine döşemek için birazını ayırın.
Geri kalan vişneleri muhallebiye doğrayın ve karıştırın.
Kalıbınızı streç film ile kaplayın ve dibine vişne taneleri döşeyin ( istediğiniz herhangi bir meyveyide kullanabilirsiniz ).
Tatlıyı kalıba boşaltın ve dondurucuda dondurun.
Dilediğiniz zaman çıkarıp,dilimleyerek soğuk soğuk servis edin.
AFİYETLER OLSUN.

DİĞER SÜTLÜ TATLILARIM İÇİN BURAYI TIKLAYIN LÜTFEN.

11 yorum:

saniyesultan dedi ki...

hoşgeldin ,ramazanın hayırlı olsun,ellerine sağlık...

HÜLYA dedi ki...

eline sağlık arzumcum hoşgeldin...

hayırlı ramazanlar canım sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Hoşgeldin canım. Ramazanın hayırlı ve bereketli olsun inşallah..

Serin serin ne güzel yenir akşamları:) Ellerine sağlık..

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

HAYIRLI RAMAZANLAR BALIMMM

İZNİNLE BİR DUYURUM VAR KATILIRSAN SEVİNİRİM
İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ-3-

HAZIRLAYANLAR

http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
http://gelibolu17.blogspot.com

21 AĞUSTOS 2009 - 5 EYLÜL 2009

tarihleri arasında ben sevil yani http://birdemliksohbet.blogspot.com
sizleri ağırlamaktan mutluluk duyacağım.
her türlü yemek,çorba,tatlı,tuzlu iftar ve sahur için hazırladığınız tarifleri,
sayfanızda yayınlayıp bana haber verirseniz,bende zevkle sayfamda yayınlarım...
şimdiden katılımlarınıza çok teşekkür ediyorum...
sevgiler
sevil
Not: cboxa bırakılan mesajlar gözden kaçabileceği için,
yoruma bırakmanız önerilir....

Mutfak Havlusu dedi ki...

serin serin güzel olur ellerinize sağlık özellikel üst kısmın görüntüsü çok simetirk olmuş:)

Hayırlı Ramazanlar..

defneylebirlikte dedi ki...

hayırlı ramazanlar dilerim canım.parfen müthiş olmuş..denemek lazım..ellerine sağlık..

CANDAN TARİFLER dedi ki...

NEFİS GÖRÜNÜYOR ARZUCUM ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK...RABBİM NİCE RAMAZANLARA ÇIKMAYI GÖRMEYİ NASİP EDER İNŞALLAH..

derya dedi ki...

Canımmmm ellerine sağlık parfen süper
hayırlı ramazanlar kocaman öpüyorum..

DUSBAHCESI dedi ki...

Merhaba, blgonu yeni kesfettim. Vermis oldugun visneli parfe tarifi cok guzel, bu yaz aylarinda cok guzel olur. Sana guzel bir ramazan diliyorum. Hollanddan sevgiler. Seni takiba aliyorum haberin olsun :))

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

bidenem azda burdan alayim parfeden enfes olmus canim velibah tarifini denemistim yeni yayinladim tarif icin tekrar tesekkürler bidenem öptümmmmmmmmmmmmmmmm

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

Arzucugum muthis olmus canim mutlaka deneyecegim iftar yemeginin arkasindan buz gibi nekadar guzel yenir :))
sanada hayirli bol bereketli bir ramazan diliyorum.
sevgiler.