7 Haziran 2009 Pazar

** DOĞUM GÜNÜ PASTASI **



Geçen pazar kızım için yaptığım doğum günü pastası. Bebek yatakta pasta yada yatak pastasıda diyebiliriz. Çok aceleyle ve gecenin bir yarısı yaptığım için istediğim gibi olmadı ama minik prensesimi çok mutlu etti. iyiki doğdunuz,iyiki varsınız canlarım benim.Sizleri çok ama çok seviyorum.Rabbim cümlemizin evladını bağışlasın ve günlerini göstersin.
Hepinize ziyaretleriniz ve güzel yorumlarınız için çok teşekkürler ediyorum. Bu aralar baya bir yogunum.Yorumlara dönemiyorum.İnşallah en kısa zamanda hepinize uğrarım.
Ayrıca pastamı etkinliğe gönderiyorum.

** DOĞUM GÜNÜ PASTASI **


MALZEMELER:
Pandispanya:
4 adet yumurta
7 yemek kaşığı şeker
1 yemek kaşığı sıvıyağ
1 yemek kaşığı sıcak su
7 yemek kaşığı un
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Krema:
1 paket çikolatalı puding
1 paket sütlü çikolata ( 80 gr. )

YAPILIŞI:
Yumurtaları şekerle köpürene kadar çırpın.
Sıvıyağ ve sıcak suyu ekleyip yine çırpın.
Un,vanilya ve kabartma tozunu ilave edip,kaşıkla karıştırın.
Yağlanmış kalıba döküp,175 derecede pişirin.
Pudingi tarifine göre pişirin ve ocağı kapattıktan sonra içine çikolatayı kırın. Karıştırarak çikolatanın erimesini sağlayın.
Pişen pandispanyayı ılıdıktan sonra ikiye bölün ve süt yada meyve suyu ile ıslatın.
Hazırladığınız pudingin yarısından fazlasını ilk katına sürün ve arasına istediğiniz malzemeyi koyun ( çikolata,meyve,ceviz v.s. )
Pandispanyanın ikinci katını yerleştirin ve ikinci katıda kalan pudingle sıvayın.
Yarım saat buzdolabında dinlendirin ve şeker hamuru ile kaplayıp,dilediğiniz gibi süsleyin.



DİĞER ŞEKER HAMURLU PASTALARIM İÇİN TIKLAYIN LÜTFEN.

9 yorum:

HÜLYA dedi ki...

ellerine sağlık arzumcum.. kızına nice mutlu yıllar diliyorum .. gzüel günmler görmeniz dileğiyle sevgiyle kalın

HÜLYA dedi ki...

ellerine sağlık arzumcum.. kızına nice mutlu yıllar diliyorum .. gzüel günmler görmeniz dileğiyle sevgiyle kalın

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
öncelikle kızının geçmiş doğum gününü sevgi ile kutluyorum. Nice güzel senelere.
Pastaya da haksızlık yapma. Muhteşem olmuş. Uyuyan şirine çok güzel. Ellerine sağlık.
Sevgiyle kal.

CANDAN TARİFLER dedi ki...

MİNİK PRENSESİNİN DOĞUM GÜNÜNÜ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM..
NİCE SENELERE İNŞALLAH SAĞLIKLA SIHHATLE..
PASTA ÇOK GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK..
SEVGİLER..

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

oyy oyy arkadaşım döktürmüş yine şahane olmuş canımcım ellerine sağlık..Kızınında doğum günü kutlu olsun öp benim için onu:) mutlu haftalar kocaman sevgiler canısı..

defneylebirlikte dedi ki...

ellerine sağlık canım.harika görünüyor pastan...

SOFRAM dedi ki...

Çok şirin şeker bir pasta olmuş, ellerine sağlık güzelim. Kızına da sağlıkla nice mutlu yıllar diliyorum...
Sevgilerimle...

içimdeki yolculuk dedi ki...

merhabalar sizi goole rederde izliyorum ve bloglara yolculuk etkinliginde ev sahibiyim sizin blogunuzsda yer verdim ziyaret etmek isterseniz hhtp:icmdkiyolculuk.blogsopt.com
sevgilerimle

lezzet sefasi dedi ki...

Kucuk prensese mutlu yilar diliyorum.pasta d apek bir guzel olmus.Elelrien saglik annesii.