31 Mayıs 2009 Pazar

*** İRMİK TATLISI ***



Çok pratik ,nefis ve kurtarıcı bir tatlıdır irmik tatlısı. Hep aynı formatlarda sunum sevmiyorsanız, işte size muhteşem bir öneri. Ben irmik tatlımı tupperware prenses tacı kalıbımla yaptım ve renklendirdim. 3 renkli, pasta görünümlü, çok hoş ve güzel bir tatlı elde ettim. Tadıda enfesss. İrmik tatlısını birde bu şekilde deneyin derim ben. Hem göze,hem mideye hitap edin.Kolay gelsin.




*** İRMİK TATLISI ***

MALZEMELER:
5 su bardağı süt
1,5 su bardağı şeker
1 su bardağı irmik

1 adet limon kabuğu rendesi
100 gr. margarin
1 paket vanilya

Renklendirmek için; pembe gıda boyası ve kakao

YAPILIŞI:
Tencereye süt,şeker, irmik ve limon kabuğu rendesini alıp,karıştırın.
Ocağın altını yakın ve tatlıyı koyulaşana kadar karıştırarak pişirin.
Altının tutmamasına dikkat edin.
Ocağı kapattıktan sonra yağ ve vanilyayı ilave edin.
Karıştıra karıştıra yağın erimesini sağlayın.
Tatlıyı 3 ayrı kaba eşit miktarda paylaştırın.
Birine pembe gıda boyası katıp,karıştırın.
Diğerine kakao katıp,karıştırın.
Diğeride sade olarak kalsın ( resimlerdeki gibi ).
Prenses tacını sudan geçirin ve tatlı hafif ılıdıktan sonra, ilk olarak pembe rengi dökün.
Daha sonra sade olanı,en sonda kakaolu olanı kalıba boşaltın.
Her seferinde tatlıyı kalıba güzelce yayın.Bunun için ıslatılmış kaşığın arkasını kullanabilirsiniz.
Prenses tacı kalıbının kapağını kapatıp, dolapta servis anına kadar yada daha uzun süre muhafaza edebilirsiniz.
Ben tupperware prenses tacı kalıbını kullandım ama siz istediğiniz herhangi bir kalıpla yapabilirsiniz.
Kalıbı ters çevirip, tatlıyı servis tabağına alın ve dilimleyerek servis edin.
3 renkli, çok hoş ve güzel bir tatlınız oldu.



Arkadaşlar tupperware ürünlerini kullanıyor ve danışmanlığını yapıyorum. Bu sağlıklı,dayanıklı, hijyenik, şık, uzun süre saklama ve birçok özelliği olan kapları herkese tavsiye ediyorum. Kategorilerimde bulunan TUPPERWARE sayfasını inceleyebilir ve benimle irtibata geçebilirsiniz.

12 yorum:

Papatya Prenses dedi ki...

Ne kadar tatlı bir rengi olmuş pembenin.

Ellerine sağlık canım,
Hayırlı bir hafta diliyorum..

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

İRMİK TATLISINI BENDE SIK YAPARIM AMA HİÇ BÖYLE RENKLİ DENEMEK AKLIMA GELMEMİŞTİ DOĞRUSU BAYILDIM RENKLERE ELLERİNE SAĞLIK aRZUM..BENDE TUPPERWARE ÜRÜNLERİNİ KULLANIYORUM ÇOK MEMNUNUM ANNEMDE DANIŞMANLIĞINI YAPIYOR HATTA:) ÇOK ÖPÜYORUM CANISI İYİ HAFTALAR

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Pembiş pembiş çok şirin görünüyor.
Sevgiyle kal.

lezzet sefasi dedi ki...

Cokk guzel olmus canim ellerine saglik.Birdahaki irmik tatlisini bu sekilde yapicam.

defneylebirlikte dedi ki...

süper bişey olmuş gerçekten.afiyetler olsun canım...

Nilüfer dedi ki...

Gerçekten harika görünüyor, bende de var tupperwarenin o kalıbından, çok kullanışlı bir kalıb, tatlınız muhteşem, elleriniz dert görmesin, sevgiler..

disal dedi ki...

ellerine sağlık canım..gerçekten görüntüsü harika...

SOFRAM dedi ki...

Çok güzel bir sunum olmuş, benim için de acil durumlarda kurtarıcıdır bu tatlı nefis lezzetiyle, ellerine sağlık canım, sevgiler...

TAZE NANE dedi ki...

Harika görünüyor canım.
Ne kadar güzel.
Şahane bir görüntü.
Sevgiler.

Melek* dedi ki...

wayy çok güzel ve şık olmuş ellerine sağlık

mutfaktayim dedi ki...

Ellerine sağlık canım harika görünüyor.

Sevgiler...

Aynur dedi ki...

hamur kabi varmis ve onda hamur daha kolay mayalandigi söleniyor ben pek inanmadim ama siz ne diyosunuz bi kabin nasil bir ozelligi olabilirki kabartabilsin hamuru:)


selamlar


aynur