28 Mayıs 2009 Perşembe

*** FINDIKLI BİSCOTTİ ***



Merhabalar. Bu sıralar yoğunluğumdan dolayı ara vererek tariflerime devam ediyorum. Oğlumun sbs sınavı var.O yüzden hepimizde ayrı bir telaş.Beni mazur görün lütfen.
Bu nefis tarifi hepinize öneriyorum.Çok değişik ve güzel bir kurabiye.Tadı ve aroması muhteşem.Acı badem kurabiyesi tadında bir lezzet.Yerken biraz sakız gibi dişlerinize yapışıyor ama, harika. Tarif için sevgili Sevil'e çok teşekkürler.


*** FINDIKLI BİSCOTTİ ***




MALZEMELER:
1 adet yumurta akı
1 çimdik tuz
1 çay bardağı şeker
3 çay bardağı fındık ( robatta çekilip,un haline getirilmiş )
1 tatlı kaşığı zencefil

Üzeri için; damla çikolata

YAPILIŞI:
1 yumurta akı ve bir çimdik tuzu kar haline gelene kadar mikserle çırpın.
Damla çikolata hariç kalan tüm malzemeyi ekleyip, kaşıkla karıştırın.
Fırın tepsisine yağlı kağıt serin ve karışımdan birer yemek kaşığı döküp; yuvarlak olacak şekilde düzleştirin.
Üzerlerine damla çikolata serpiştirin.
175 derecede 8-10 dakika ,çok hafif sararana kadar pişirin.
Fırından çıkınca yumuşak oluyor ama bekleyince sertleşiyor.
Kolay gelsin.Afiyet bal şeker olsun.









Diğer nefis kurabiye tariflerim için tıklayın lütfen.

8 yorum:

Papatya Prenses dedi ki...

Ben de düşünüyordum acaba neden aralıklı tarif yayınlıyor diye:) Rabbim zihin açıklığı versin oğlune inşallah.

Biscottiler enfes görünüyor,canım çekti:)

Ellerine sağlık canım..

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor.
Oğlun için de Allah kolaylık versin. Benim kızım da üniversite sınavına hazırlanıyor.ONlar mı daha stresli, bizmiyiz bilmiyorum.
Sevgiyle kal.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

ARZUCUM CANIM ELLERİNE SAGLIK NEFİS OLMUŞ NEFİSSS

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

ARZUCUĞUM oğluna başarılar diliyorum canım benimde torunum 8 sınıfta oda giriyor sınavlara ALLAH yardımcıları olsun haklarında ne hayırlı ise o olsun canım
kurabiyeler süper sevilin tarifleri zaten hepsi popüler oldu çok güzel tarifler onada sevgiler selamlar öpüyorum canım hayırlı cumalar

defneylebirlikte dedi ki...

harika olmuş canım.denemek lazım..ellerine sağlık..

CANDAN TARİFLER dedi ki...

ÖYLE GÜZEL ANLATMIŞSINKİ DENEMEDEN OLMUYCAK ELLERİNE SAĞLIK..GÜZEL BİR HAFTA SONU GEÇİRMEN DİLEĞİYLE SEVGİLER...OĞLUNA BAŞARILAR..

lezzet sefasi dedi ki...

Ellerinize saglik,chocolate cips gorunumunde harika bir tarif .

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Canımcım öncelikle oğluna başarılar dilerim..Biscottiler şahane olmuş ellerine sağlık çook öpüyorum..