24 Mayıs 2009 Pazar

ÇİÇEKLİ PASTA


www.arzumcum.blogcu.com sayfam güncellenmiştir.Sizleri orayada bekliyorum.





SÜRPRİZZZ. Yeni haftaya bu güzel ve tatlı pastamla başlamak istedim.Pembelerle yaza girelimde gözümüz gönlümüz açılsın.Sıradaki tarif biraz daha beklemek zorunda malesef. Çok basit ama çok güzel ve şeker bir pasta oldu.Pembe-beyaz uyumunu hep çok sevmişimdir.Bana şirin kız çocuklarını hatırlatır.Kermes için yaptığım bu nefis pastam diğer şeker hamurlu pastalarımla aynı.O yüzden tarif vermiyorum.
Ayrıca bu güzel tarifi etkinliğe gönderiyorum.



Site haritasından şeker hamurlu pastalara tıklarsanız tarife ulaşırsınız.



Site haritasından şeker hamurunu tıklayarak şeker hamuru tarifine ulaşabilirsiniz



Kesinlikle denemelisiniz. Kolay gelsin.Güzel yorumlarınız için teşekkürler.


13 yorum:

birdilimdus dedi ki...

Arzumcuğum gerçekten çok güzel olmuş ellerine sağlık.

Sevgiler,
Evren

Papatya Prenses dedi ki...

Ne kadar ici olmuş pembiş pembiş:) Ellerine sağlık canım, Allah kabul etsin...

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık.Nefis görünüyor.Keşke o kermeste ben olsaydım da, bu güzel pastanın sahibi ben olsaydım. Bayılıyorum, şeker hamuruyla yapılanlara ama daha siftahım yok. Bir türlü denemeyi başaramadım. Bakalım kısmet ne zamana.
SEvgiyle kal.

disal dedi ki...

canım harika bir pasta olmuş..sade ve kibar bir görüntüsü var..ellerine sağlık..

CANDAN TARİFLER dedi ki...

HARİKA GÖRÜNÜYOR ARZU ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

defneylebirlikte dedi ki...

TEK KELİME İLE HARİKA CANIM.BEN BU KADAR GÜZELİNİ YAPAMAM YAPMAYA KALKSAM.ELLERİNE SAĞLIK...

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Arzucum bayıldım pastana özelliklede rengine:) şahane bir pasta olmuş eminim çokda lezzetlidir ellerine emeğine sağlık canım..çook öpüyorum iyi geceler..

derya dedi ki...

Canım ellerine sağlık muhteşem olmuş pastan sevgilerimle...

pembe tatlar dedi ki...

Arzucuğumm harikasın yaaa:))
Nedense pembe denildiği zaman hemen üzerime alınıyorum:)))
Ellerine sağlık pasta süper olmuş:)

SOFRAM dedi ki...

Canım pembe pembe çok hoş olmuş pastan,ellerine sağlık, yiyenlere de afiyetler olsun, sevgilerimle...

HÜLYA dedi ki...

ellerine sağlık arzumcun harika görünüyor pasta. yiyenlere afiyet şeke rolsun

Melek* dedi ki...

canım harika olmuş ellerine sağlık canım yaa

Nilüfer dedi ki...

Kermesin kraliçesi olmuşdur kesin ellerinize sağlık çok hoş gözüküyor eminim lezzeti harikadır
sevgiler