19 Nisan 2009 Pazar

** YALANCI CEZERYE ( HAVUÇ TATLISI ) **


Havuçlu lezzetleri çok seviyorum.Cezeryede o nefis lezzetlerden biri.Daha önce cezerye tarifi vermiştim.Bu tarifim ise daha pratik ve kolay.Çocuklar çok seviyorlar böyle truff tarzı şeyleri.Hem çokta besleyici ve sağlıklı.Deneyin mutlaka.Bir süre kimseye uğrayamam heralde.Çok yoğunum.Kusuruma bakmayın lütfen. Hepinize çok teşekkürler.
Ayrıca bu nefis tarifimi etkinliğe gönderiyorum.

** YALANCI CEZERYE ( HAVUÇ TATLISI ) **


MALZEMELER:
1 kg. havuç
5-6 yemek kaşığı şeker
1 paket pötibör bisküvi
1 su bardağı ceviz
1 paket vanilya

YAPILIŞI:
Havuçları soyup,yıkayın ve rendenin ince tarafıyla rendeleyin.
Tavaya havuçları ve şekeri alıp,suyunu çekene ve yumuşayana kadar pişirin.
Bisküvileri ve cevizleri robota alıp,çekin ve pişen havuçlara ekleyin.
Vanilyayıda ilave edip,yoğurun ve yuvarlayın.
Hindistan cevizine bulayıp,servis edin.

Gerçek Cezerye Tarifim İçin Burayı Tıklayın.



Havuçlu Truff Tarifim İçin Burayı Tıklayın.

8 yorum:

boncuk mutfakta dedi ki...

Eline sağlık canım.Cezeryeyi çok severim tam bir lokmalık lezzet ve enerji deposu.

Papatya Prenses dedi ki...

Bir lokmalık tüm atıştırmalıklara bayılıyorum:)

Ellerine sağlık canım..

nil-nennenmutfakta dedi ki...

nefis görünüyorlar arzucum.ellerine sağlık...

derya dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık harika olmuş sevgiler...

hdidem95 dedi ki...

canım bunu bende severim nefis olmuş güzelim ellerine sağlık öptüm sevgiler

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Cezeryen enfes görünüyor ellerine sağlık arkadaşım...
Sevgiler...

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Bende çok severim canım harika görünüyor aldım birtanecik:) ellerine sağlık..çok öpüyorum

nilüfer dedi ki...

çok leziz olmuş ellerine sağlık
kolaylıklar diliyorum
sevgiler..