3 Nisan 2009 Cuma

*** BİSKÜVİ PASTASI ( KEK KALIBINDA ) ***



Kolay, pratik ve az malzemeli pastalara devam. Çok kısa bir sürede ve evde bulunan malzemelerle yapabileceğiniz nefis bir pasta. Üstelik fırın gerektirmiyor. Özellikle çocuklar ve acil misafirler için çok ideal. Birde çok güzel süsleyip, sunum yaparsanız süper.ARZUYA GÖRE kesinlikle denemelisiniz. Bu harika pastamı etkinliğe gönderiyorum.

*** BİSKÜVİ PASTASI ( KEK KALIBINDA ) ***



MALZEMELER:
2 paket pötibör bisküvi
2 paket çikolatalı puding
Pudingi pişirmek için, süt
1 paket çikolatalı krem şanti ve şanti için 1 bardak süt
Üzeri için; hindistan cevizi, toz antep fıstık, renkli şekerler

YAPILIŞI:
İlk önce pastayı yapacağınız kek kalıbınızı aliminyum folyo ile kaplayın.
2 paket pudingi arkasındaki tarife göre sütle pişirin.
Puding hafif ılıkken, bisküvilerin her iki tarafınıda bir spatula yada kaşık yardımıyla pudingle sıvayın. Bu aşamada bisküvilerin kırılmamasına dikkat edin.
Kek kalıbına yerleştirmeye başlayın.Kalıbın dışından içine doğru sıralayın. Bisküviler ve puding bitene kadar bu işleme devam edin ( resimlerdeki gibi ).
Ben büyük bir kalıp ve iki ölçü malzeme kullandım. Siz kişi sayısına göre malzemeyi azaltıp, çoğaltabilirsiniz.
Pastayı 1-2 saat buzdolabında dinlendirin ve çıkarıp,servis tabağına ters çevirin.
Çikolatalı krem şantiyi 1 bardak sütle çırpın ve pastayı kaplayın.
Dilediğiniz gibi süsleyip, dilimleyerek servis edin.




DİĞER NEFİS PASTALARIM VE KEKLERİM İÇİN BURAYI TIKLAYIN LÜTFEN.



19 yorum:

disal dedi ki...

canım harikaa...

bisküvi tatlısını öyle güzel bi hale getirmişsin ki süper olmuş..


ellerine sağlık...

sarımutfak dedi ki...

pratik ve güzel ellerine sağlık cnm
acil durumlar için birebir
mutluhaftalar

derya dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık harika olmuş pasta kocaman sevgiler...

şirinem dedi ki...

Sabır ve sevgilerin birleştiği Dostlukların daha çok büyüdüğü Belki yorgun belki yoğun Yinede mutlu ve umutlu Güzellikler dolu günler Seninle Olsun

bu arada bu pasta süper ve çok kolay ellerine sağlık canım

stilperisi dedi ki...

bunları nasıl diklemesine mi koydun anlamadım ya?

hdidem95 dedi ki...

bende çok severim hemde çok pratik ellerine sağlık canım öptüm sevgiler

lezzet sefasi dedi ki...

harikaaaa olmuss guzel bir fikir
Elelrinize saglik

numa dedi ki...

çorum ma ve çorum spora başarılar inşaallah bank asya liginde çorum sporu görürüz bizde çorumdayız selamlar maçlara gidiyoruz.

CANDAN TARİFLER dedi ki...

CANIM BİSKİVİLERİ ÖNCE DÜZ BİR ŞEKİLDE SONRA ARASINA DİK ŞEKİLDEMİ DİZİYORSUN RESİMDE HER İKİSİDE VAR SORMAK İSTEDİM ..
BİR BİSKÜVİ PASTASI BU KADAR GÜZEL OLABİLİR HARİKA GÖRÜNÜYOR....

nilüfer dedi ki...

ellerine sağlık nefiss olmuş en güzeli olmuş tarifleri farklı sunumlarda yapmak çok hoş sevgiler

Papatya Prenses dedi ki...

Diziş tarzına bayıldım :) Enfes görünüyor,ellerine sağlık canım:)

birdutmasali dedi ki...

ellerine sağlık canım..
bende biliyorsun kalıplarımı çok kullanıyorum farklı yerlerde..
sevgiler..

boncuk mutfakta dedi ki...

Canım eline sağlık ne kadar pratik ,lezzetli bir tarif.Sevgiler canım

TAZE NANE dedi ki...

Süpersin canım.
Ne kadar güzel görünüyor.
Çok beğendim.
Ellerine sağlık...
Sevgiler.

defneylebirlikte dedi ki...

MMM NEFİS OLMUŞ CANIM.ELİNE SAĞLIK..GERÇEKTEN DE SANA YAKIŞANI YAPIP PASTYI MUHTEŞEM HALE GETİRMİŞİSN..

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Hem pratik hemde nefiss ellerine sağlık Arzucum kocamn öpüyorum canısı:)

Mutfak Havlusu dedi ki...

çok hoş olmuş
ben böyle klasik tatları severimde,ellerinize sağlık.

Cennnet dedi ki...

Arzu Hanım vallahi bende anlamadım dizilişini biraz açıklarmısınız denemk isterim

ARZUMCUM dedi ki...

Sevgili CENNET, Hoşgeldin.
bisküvileri kalıba dik bir şekilde ve yan yana getirerek diziyoruz.eğer bisküvi artarsa en son üst kısmına bir sıra düz bir şekilde koyabilirsiniz.ben öyle yaptım.umarım anlatabilmişimdir.İnşallah dener ve beğenirsin.kolay gelsin.yine beklerim.sevgiler.