26 Şubat 2009 Perşembe

*** TAVUK ŞİŞ ***



Alternatif bir tavuk tarifi arıyorsanız,işte size muhteşem bir tavuk şiş. Üstelik yanında harika bir yoğurt sosla. Ayrıca pilav ve salata eşliğinde tam bir akşam menüsü. Biz,özellikle çocuklar çok sevdiler. Kesinlikle denemenizi öneririm.ARZUYA GÖRE tavsiye olunur. Bu nefis tarif için sevgili Gül Ablaya çok teşekkürler.


TAVUK ŞİNİTSEL İÇİN BURAYI TIKLAYIN.


MİLFÖYDE TAVUK İÇİN BURAYI TIKLAYIN.

*** TAVUK ŞİŞ ***

MALZEMELER:
1 kğ. kuşbaşı tavuk
1 şişe soda
1 su bardağı un
Tuz ve karabiber
Yoğurtlu Sos:
Bir kase yoğurt
2 diş sarımsak
1 yemek kaşığı galeta unu
1 çay bardağı ceviz kırığı
Kızartmak için sıvıyağ

YAPILIŞI:
Kuşbaşı tavukları unlayıp,silkeleyin ve çöp şişlere geçirin.
Bir kaseye sodayı,unu,tuz ve karabiberi alıp,çırpın.
Şişlere taktığınız tavukları bu sosa iyice bulayıp,her tarafını sıvıyağda kızartın.
Tavukları fazla yağlardan arındırmak için kağıt havlu üzerine alın.

Yoğurt sos için; Bir kaseye yoğurdu,ezilmiş sarımsağı,galeta ununu ve ceviz kırığını alıp,karıştırın.
Servis tabağına tavukları ve sosu alıp,servis edin.
Tavuk şişleri bu sosa batırıp,afiyetle yeyin.

14 yorum:

SOFRAM dedi ki...

Günaydın canım, hayırlı cumalar...
Ben de yaparım çok sık, severek yeriz tavuk şiş ama benimkinin sosu farklı ve fırının ızgara ayarında pişiriyorum. Seninkiler de çok güzel görünüyorlar canım, ellerine sağlık, afiyet şeker olsun, sevgilerimle...

benimyemeklerim dedi ki...

canım harika bir şiş olmuş.ellerine sağlık.bende denedim çıtır çıtır çocuklar bayıldılar.ama resimliyememişim:(
hayırlı cumalar ve güzel bir haftasonu dilerim

Papatya Prenses dedi ki...

Bu şişler enfes görünüyor. Soda yumuşacık yapmıştır tavukları mımmm:)
Ellerine sağlık canım,
hayırlı cumalar..

derya dedi ki...

Canım günaydın harika görünüyorlar
ellerrine sağlık sevgiler...

melisa dedi ki...

ohh ohhh ellerine sağlık gayet şık ve iştah açıcı

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık.Değişik bir tat olmuş.Çok lezzetli olduğundan eminim. Ceviz olur da güzel olmaz mı?
Sevgiyle kal.

birdilimdus dedi ki...

Ellerine sağlık canımm!!! Sanırım ben de çok seveceğim bu tarifi keşke daha önce açsaymışım blogunu çünkü bugün bizde de tavuk var!!!

Sevgiler,
Evren

yesildomates dedi ki...

canım tavuk şişi bende yapıyorum ama fırında..
kızartarak hiç yapmadım..
sosunada bayıldım..
ellerine sağlık..
öpüyorum..
sevgiler..

CANDAN TARİFLER dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ARZUCUM BENİMDE ÇOK SIK VE ÇOK SEVEREK YAPTIĞIM LEZZETLERDEN BİRİDİR..

TAZE NANE dedi ki...

En koyu mavilikleri avucuna, en içten mutlulukkarı gözlerine, en derin sevgileri kalbine usulca bırakıyorum.
Sevgi sevgiye layık olanındır.
Bu yüzden sizi seviyorum.

Yaren dedi ki...

Nefis görünüyor,tavuk sisi cok severim.Harika hazirlamisin canim.Ellerine saglik.Güzel bir hafta sonu diliyorum,sevgiyle kal.

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Şişler iştah açıcı olmuş bayılırım...Ellerine sağlık arkadaşım...
Sevgiler...

defneylebirlikte dedi ki...

eline sağlık arzumcum.nefis bir menü...

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Şahane görünüyor helede o nefis sosla çok lezzetli olmuştur ellerine sağlık Arzum çok öpüyorum iyi haftalar canısı..