12 Şubat 2009 Perşembe

*** SEVGİLİLER GÜNÜ PASTASI ***



Aslında bu denli özel sevgilerin tek bir güne sığdırılmasına karşıyım ama malesef gelenek haline gelmiş. Rabbim kimseyi sevdiklerinden ayırmasın. İnşallah sevdiklerinizin kıymetini bilir ve hep mutlu olursunuz. Bu özel gün için özel pastalar yaptım. Pastalarımın içini daha önce yapmış olduğum KALPLER PASTA ile aynı yaptım. Üzerlerini şeker hamuru ile kapladım. Sizlerede bir fikir olur belki.

KALPLER PASTA TARİFİM İÇİN BURAYI TIKLAYIN.



DİĞER PASTA TARİFLERİM İÇİN BURAYI TIKLAYIN.



ŞEKER HAMURU TARİFİM İÇİN BURAYI TIKLAYIN.

13 yorum:

benimyemeklerim-nilbutikpasta dedi ki...

canım ellerine sağlık harika pastalar yapmışsın.ellerine emeğine sağlık.
hayırlı cumalar ve güzel bir haftasonu dilerim

derya dedi ki...

Canım günaydın maşallah sana sende usta bir pastacı oldun darısı başıma pastalar harika ellerine sağlık öptüm...

SOFRAM dedi ki...

Canım günaydın, hayırlı cumalar...
Yine harikalar yaratmışsın, nefis, çok güzel olmuş pastaların,çok beğendim, ellerine sağlık güzelim, en içten sevgilerimle...

sihirli oklava dedi ki...

eline sağlık canım...süslemesi de çok güzel...sevgiyle ve sevdiklerinle kal..

papatya prenses dedi ki...

tam aşk pastası olmuş kıpkırmızı:)
ellerine sağlık canım..

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Severim ben o kalpli pastayı.Çok güzel olmuş.
Hepimizin, sevdiklerimizi hatırlama günü kutlu olsun.
Sevgiyle kal.

CANDAN TARİFLER dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ARZUCUM HARİKA GÖRÜNÜYOR BİZİM BURDA SATILMIYOR ŞEKER HAMURU CESARET EDİPTE ŞU BİMİN ŞEKERLERİNDEN YAPAMADIM BİR TÜRLÜ AMA Bİ YERLERDEN BAŞLAMAK GEREK DEĞİLMİ:) ÇOK ÇOK GÜZEL OLMUŞ

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

çok şık ve güzel olmuş pastan. kırmızı kırmızı muhteşem.yenmez mi bu.ellerine sağlık.

defneylebirlikte dedi ki...

PASTAN HARİKAAA.ELLERİNE SAĞLIK.GÜNE ÖZEL NEFİS BİR PASTA OLMUŞ CANIM.SEVGİLER...

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Benim arkadaşım göstermiş marifetini yine:) muhteşem bir pasta olmuş canımcım bayıldım...ellerine emeğine sağlık...çook öpüyorum canısı

birdilimdus dedi ki...

Çok güzeller ellerine sağlık canım.

SEvgiler,
Evren

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

selam canım ben dün bimden HARİBO chamallows.MARSHMALLOWS şekerini buldum. diğer bimlerde arıyordum bulamıyordum.8 poşet alınca tezgahtar ve sıradaki diğer bayan şaşkınlık içinde sordular.süsleme için kullanacağımı söyleyince nasıl yapacağımı sordu bayan bende detaylı bilgi için senin sitenin adresini verdim.kendisininde pasta ile çok uğraştığını ama böyle denemelerde bulunmadığını söyledi.benim sana sorum bu şekerede aynı uygulamayımı yapmam gerekiyor.sevgiler canım.öptüm.

meliha dedi ki...

Söylenecek söz yok aslında harika görünüyor.
ellerine sağlık
öpüyorum
iyi pazarlar.