1 Şubat 2009 Pazar

*** BARBİE PASTA ( BARBİ BEBEK PASTASI ) ***


Bir hafta içinde iki tane barbi bebek pastası yaptım. İlki bir doğum günü içindi ve şeker hamuruyla kaplayıp, süsledim.. İkinciside misafirlerim içindi ve krem şantiyle kaplayıp, süsledim. İkiside yiyenler tarafından tam not aldı. Görünümleri ve lezzetleri çok şeker ve güzel oldu. Baya uğraştım ama değdi doğrusu. Özellikle çocuklar bayıldılar. Pastalarımın içlerini daha önce yapmış ve yayınlamış olduğum Dolma Pasta tarifiyle yaptım. Sizlere bir fikir olur diye iki pastamıda yayınlıyorum. Barbie bebeklerim sizce nasıl olmuş?



ÇİÇEKLİ, ŞEKER HAMURLU PASTA TARİFİM İÇİN BURAYI TIKLAYIN.



ŞEKER HAMURU TARİFİM İÇİN BURAYI TIKLAYIN.



DOLMA PASTA TARİFİM İÇİN BURAYI TIKLAYIN.


Buda pastamın dilimli hali.

DİĞER PASTA TARİFLERİM İÇİN BURAYI TIKLAYIN.

14 yorum:

benimyemeklerim-nilbutikpasta dedi ki...

canım ya harika olmuş.ellerine sağlık.elin şeker hamuruna çok yatkın.harika pastalar yapıyorsun.bu konuda çalışmalarına devam etmeni tavsiye ederim.bencede çok zevkli pasta yapmak.özelliklede şeker hamurundan.

güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerimle nilgün.

hdidem95 dedi ki...

arzumcum çok şık bir barbi bu ellerine sağlık canım öptüm sevgiler

derya dedi ki...

Canım harika ellerine sağlık sen maşallah baya ilerlettin pasta işini öptüm...

CANDAN TARİFLER dedi ki...

HARİKA HARİKA HARİKA HARİKA BAŞKA SÖYLEYECEK SÖZ BULAMIYORUM BEN ELLERİNE SAĞLIK BÜYÜK EMEK İSTİYOR BEN HAYATTA YAPAMAM:((

hunerlieller dedi ki...

çok güzel görünüyor bu birbirinden barbili pastalar...ellerine saglık arzucum...kıbrıs köftenide denedim çooook begendik canım.en kısa zamanda yayınlayacagım:)tarif için teşekkürler..görüşmek üzere..

birdilimdus dedi ki...

Ellerine sağlık ikisi de çok cici olmuş. Ben çok eğlenirim çocuklara pasta yapınca hele de Barbie olunca daha bir ayrı oluyor.

Sevgiler,
Evren

meleginmarifetleri dedi ki...

Çok güzel olmuş bu bebekler ellerine sağlık..

Zeynep dedi ki...

arzumcum,
çok şık olmuş ikisi de ellerine sağlık.
öpüyorum

papatya dedi ki...

şahane olmuş bu pastaaa,gercek gibi:) başıldrım valla.
ellerine emeğine sağlık canım..

meliha dedi ki...

Süper bir pasta olmuş.kesinlikle çok emek ister
ellerine,emeğine sağlık
öpüyorum.

Melek* dedi ki...

çok güzel olmuş görüntüler harika içindenden belli olduğu gibi tadıda enfestir ellerinesağlık

rümeysaninrüyasi dedi ki...

günaydın bloklara yorum bırakırken isminizi gördüm ve baktım bloga aa hemşerimmiş ee bide tarifler süper ellerine sağlık canım hemşerim sevgilerimi bıraktım

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. İkisi de birbirinden hoş olmuş. Bayıldım. Dilerim bende bir gün torunlarıma ::) yaparım. Becereceğimi bilsen şimdiden yapacağım ama, onlar doğana kadar:) ancak cesaret ederim herhalde. Sanma yakında öyle bir şey var. :Çoooooook uzak zamanlar için hayal ediyorum.
Sevgiyle kal.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Arzucum ben bu muhteşem barbileri kaçırmışım:) ellerine sağlık hayatım süpersin...öpüyorum