25 Ocak 2009 Pazar

***** ELMALI KUP *****



Çok pratik, hemen yapabileceğiniz, değişik ve güzel bir tarif. Ayrıca sütlü ve meyveli bir tatlı olduğu için çokta hafif. Özellikle çocuklar için besleyici ve faydalı. Bu tatlıyı Yemekteyiz proğramında görmüştüm. Yarışmacılardan biri yapmıştı. Her ne kadar o proğramı tasvip etmesemde meraktan izliyorum. Acaba değişik, güzel ve yöresel tarifler, lezzetler varmı diye takip ediyorum. Bu nefis tatlıyı denemeniz tavsiye olunur. Ayrıca tarifim etkinliğe gitsin.


Elmalı Kurabiye Tarifim İçin Burayı Tıklayın.


Elmalı Kek Tarifim İçin Burayı Tıklayın.

*** ELMALI KUP ***

MALZEMELER:
3-4 adet elma
3-4 yemek kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tarçın
1 çay bardağı ceviz kırığı
1 paket vanilyalı puding
10 adet fındıklı bisküvi
1 çay bardağı fındık kırığı

YAPILIŞI:
Elmaları rendeleyin ve tavaya alın.
İçine şeker koyup, biraz pişirin.
Tarçın ve cevizi ekleyip, iyice pişirin.
Pudingi tarifine göre sütle pişirin.
Bisküvileri rondodan geçirin.
Kuplara sırasıyla puding, elmalı harç, bisküvi ve fındık koyun.
Bu işlemi 2-3 kez tekrarlayın ( kuplar dolana kadar ).
Üzerlerini dilediğiniz gibi süsleyin.
Buzdolabinda 1 saat dinlendirin ve servis edin.

NOT: Puding yerine krema kullanabilirsiniz. Kupların üzerine krem şanti yada çikolata sosta yapabilirsiniz. Ben ceviz, toz fıstık,bisküvi ve tarçınla süsledim. Ayrıca bu nefis tarifi küçük borcam tepsiye, yine sırayla ve kat kat döşeyerekte yapabilirsiniz.



SÜTLÜ TATLI VE TATLI TARİFLERİM İÇİN LÜTFEN BURAYI TIKLAYIN.


16 yorum:

http://www.kelebeklisaniyeler.com/ dedi ki...

Canim elmali kuplar sahane gorunuyor,ellerine saglik,afiyet bal seker olsun...guzel bir haftan olsun,optm.

benimyemeklerim-nilbutikpasta dedi ki...

canım harika olmuşlar.ellerine sağlık çok şık ve pratik bir tatlı.ellerine sağlık.
güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerimle

birdilimdus dedi ki...

Arzumcum valla ben de aslında sevmiyorum o programı ama bunu sevdim evde de zaten kaç gündür bekleyen elmalar vardı en iyisi onları yapmak :)))Ellerine sağlık canım,

Sevgiler,
Evren

papatya prenses dedi ki...

:) Ben de meraktan ve değişik fikir alabilir miyim diye izliyorum arada:))
Yemekteyizden önceden beri yaparım bu kuplardan bende,enfes görürünüyor canım ellerine sağlık...

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Ne güzel bir görüntü olmuş.
Sevgiyle kal.

derya dedi ki...

Canım enfes olmuş sunumda muhteşem ellerine sağlık,mutlu haftalar dilerim öptüm...

HÜLYA dedi ki...

görüntü süpeer tadını düşünemiyorum bile

ellerine sağlık canım

ayrıca yokluğumda ziyaretin ve güzel mesajın için çok teşekkürler...

sevgiler çook öptüm

sema dedi ki...

Hafif ve lezzetli görünüyor, ellerine sağlık. Çocuklara meyve yedirmenin bir diğer yolu gibi..

CANDAN TARİFLER dedi ki...

BEN BU TARİFE BAYILDIM VE İZLEMEMİŞİM KAÇIRMIŞTIM SANIRIM YEMEKTEYİZİN O BÖLÜMÜNÜ AMA HEM BESLEYİCİ HEMDE BEN GİBİ HAFİF SÜTLÜ TATLILARI SEVENLER İÇİN HARİKA BİR TARİF ELLERİNE SAĞLIK CANIM BENİM KIZ BAYILACAK BU LEZZETE

meliha dedi ki...

Bende yemekteyiz programında görmüştüm bu tarifi haklısın hem çocuklar için faydalı ve lezzetli bir tarif
ellerine sağlık canım
öpüyorum.

LezzetHane ( Buket ) dedi ki...

Bu tatlıyı ben de görmüştüm denemek istiyordum. Çok güzel görünüyor. Hem meyve hem süt birarada çok sağlıklı

CANDAN TARİFLER dedi ki...

ARZUCUM BEN SANA YORUM BIRAKMIŞTIM SANIRIM KABUL ETMEDİ KUPLAR ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR BENİM GİBİ HAFİF SÜTLÜ TATLILARI SEVENLER İÇİN İYİ BİR LEZZET KIZIM BAYILACAK VEDE SENİ MİMLEDİM SİTEMİ ZİYARET EDERSEN EĞER ÇOK SEVİNİRİM ARZUM.

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

Arzucugum elmali kuplarin nefis gorunuyor canim ellerine saglik.
SEVGİLER.

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

evet hem hafif bi tatlı hemde nefis.ellerine sağlık.aynen yemekteyiz meraktan izleniyor bizim evdede.ama insanın başınada ne gelirse maraktan geliyor değilmi:)


sevgilerimle.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

bende çok severim elmalı kupu harika ve çok şık görünüyor Arzum ellerine sağlık canımcım çok öpüyorum kocaman sevgiler:)

Arzu dedi ki...

Merhaba adaşım. Görünüşü o kadar güzelki. Harika görünüyor. Ellerine sağlık. Sevgiler...