28 Aralık 2008 Pazar

*** BALKABAKLI TRUFF ***




Balkabağı tatlımdan arta kalanları değerlendirmek için truff yaptım. Nefis oldu nefis. Hem çocuklar,hemde biz bayıldık. Çok güzel bir atıştırmalık, şeker niyetine.Kesinlikle deneyin derim.

BALKABAKLI PASTA TARİFİM İÇİN LÜTFEN BURAYI TIKLAYIN.

BALKABAKLI TURTA TARİFİM İÇİN LÜTFEN BURAYI TIKLAYIN.




*** BALKABAKLI TRUFF ***



MALZEMELER:
2 tabak balkabağı tatlısı
1 paket pötibör bisküvi
1 çay bardağı ceviz kırığı
2 yemek kaşığı damla çikolata
2 yemek kaşığı hindistan cevizi
1 çay kaşığı tarçın
1 paket vanilya
Üzerlerini kaplamak için hindistan cevizi ve kakao



YAPILIŞI:

Kabak tatlısını geniş bir kaba alıp, çatalla iyice ezin.
Üzerine bisküvileri ufalayın.
Ceviz,damla çikolata,hindistan cevizi,tarçın ve vanilya ekleyip, yoğurun.
Bir tabağa hindistan cevizi koyun.
Başka bir tabağada kakao ile karıştırdığınız hindistan cevizini koyun.
Ufak parçalar koparın ve avcunuzda yuvarlayıp, yarısını hindistan cevizine,diğer yarısınıda kakaolu hindistan cevizine bulayın.
AFİYET BAL ŞEKER OLSUN.



Balkabağı tatlısı için ben kabakları akşamdan şekerde bırakıyorum.Ertesi gün pişiriyorum. Özellikle eşimin çok sevdiği nefis bir tatlıdır.

12 yorum:

birdilimdus dedi ki...

2009'un tüm istediklerinizi vermesi dileğiyle...

Sevgiler,
Evren

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel görünüyorlar.
Kabak tatlısı küçük kızımın favori tatlısı. Eminim bunuda çok sever.
Sevgiyle kal.

derya dedi ki...

Canım süpersin maşallah ellerine sağlık enfesler bir tane aldım,mutlu haftalar öptüm...

meliha dedi ki...

Kabak tatlısını ben çok çok severim.
şimdi görünce içim gitti

bu truff tarifinde tam benlik

ellerine sağlık canım
öpüyorum.

gonuldeneledokulenler dedi ki...

ellerine sağlık olsun..yiyenlere de afiyetler...harika görünüyor.
sevgiler

hdidem95 dedi ki...

Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice yıllara!

derya dedi ki...

İnsan,armağanını kalbi ile birlikte vermezse ne değeri vardır.
Yeni yıllar ALLAH'ın bizlere verdiği armağandır.En mutlu günler seninle olsun.Armağanınla yücel,2009 senesinin tüm dileklerini vermesi dileğiyle NİCE MUTLU SENELERE....ÖPTÜM....

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
bembeyaz yağan kar, ne yaşanmışsa yaşansın örter geçmişin hatalarını... Yeni bir gelecek sunar bize ve yeni bir başlangıç... Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış, mutluluk getirmesi dileğiyle yeni yılınızı kutlarım. Her şey gönlünüzce olsun!
Sevgiyle kal

sarımutfak dedi ki...

mutlu sağlıklı bir yıl dilerim herşey gönlünce olsun cnm
trufflar süper olmuş
öptüm

Emel dedi ki...

yeni yiliniz kutlu olsun, saglikli mutlu bir yil dilerim

sevgilerimle

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Yeni yılda, her şeyin gönlünüzce olmasını diler, tüm beklentilerinizin gerçekleşmesini temenni ederim. Mutlu yıllar...

meliha dedi ki...

Canım yeni yılın kutlu olsun.
yeni yılda hakkımızda hayırlısı neyse o olsun

iyi seneler
öpüyorum.