10 Temmuz 2008 Perşembe

*** MANTAR KURABİYE ***



Bizim evde en sevilen kurabiyelerden biriside mantar kurabiyedir. Farklı görünümü ve lezzetiyle hoş bir kurabiye. Denemediyseniz en azından bir kez olsun yapmanızı tavsiye ederim. Ağızda dağılan kıyır kıyır bir lezzet. ARZUYA GÖRE tavsiye olunur. Bu nefis kurabiyeleride Hurişime gönderiyorum.Teşekkürler.




*** MANTAR KURABİYE ***

MALZEMELER:
2 paket (400 gr.) mısır nişastası
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket margarin ( 250 gr.)
1 su bardağı un
2 yumurta
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Ayrıca 1 yemek kaşığı kadar kakao

YAPILIŞI:
Kakao hariç tüm malzemeyi güzelce yoğurun.
Ceviz kadar parçalar koparıp, elinizde yuvarlayın.
Yağlı kağıt serilmiş tepsiye kurabiyeleri dizin.
Kurabiyelerin en ortasına, kakaoya batırdığınız küçük bir yuvarlak kalıbı bastırın ( ben bunun için, krema torbasının duyunu kullandım).
Önceden ısıtılmış 175 derece fırında, üzerleri beyaz kalıcak şekilde pişirin.
AFİYET OLSUN. TEŞEKKÜRLER.


12 yorum:

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmmm Arzucum en sevdiğim kurabiyelerden bitanesi mantar kurabiye çoktandırda yapmadım nasıl canım istedi:) Arkadaşımın becerikli ellerinden çıktığı nasılda belli şahane olmuş ellerine sağlık hayatım..öpüyorum iyi geceler

Huriye dedi ki...

Canim arzucum tekrardan katildigin için sana çok tesekkür ediyorum,sagolasin çok mutlu oldum balim...mantar kurabiyeler de harikalar nefiiis olmuslar,ellerine saglik. Seni kocaman opuyorum bir tanesi,hosçakal.

AYRICA : PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..Yayına Hazırlayanlarhttp://nasibim.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/Sorumlu Müdür http://selmahlc.blogcu.com/Grafik Tasarım Düzenleme Yagmur İparSizde sununumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tek şey adınızı sitenizin adresini dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır:)
Örnek isim: SEVİL SAHİN
Site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com/
Tarif : SALATAYARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/search/label/SALATA%20YARI%C5%9EMASI%20TAR%C4%B0FLER%C4%B0

Melek* dedi ki...

benim kurabiyelerimden ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

dün akşam eve gidip hevesle nişastalı kurabiye yaptım tadı ve görüntüsü müthişti. Yanlız ağzınıza yapışıyor, sanki un miktarını biraz arttırmak lazım gibi. Bu konuda tecrübeleriniz var mı? Hercaimutfakta

Adsız dedi ki...

kurabıslerın harıka olmus arzucum yaaa. bayılıyorum bu mantar kurabıye ye .. hem goruntusu hemde lezzetı 10 numara oluyor gercekten ellerın dert görmesın .hadı 3 tane alıp kacayım bende senın gıbı sana yorum yazmaya geldım :)) o kadar çok işim varkı..neyse hadı öptum hayırlı cumalar


emelinmutfagi.blogcu.com

http://illedeyemek.blogcu.com/ dedi ki...

Elinize sağlık harika olmuş,sevgilerimle...

karabiberinmutfagi dedi ki...

canimmmm bayildim kurabiyelerine ne sirinler öyle canim öpüldün kendine iyi bak...

derya dedi ki...

Arzum'cum iyi akşamlar kurabiyeler enfes ellerine sağlık,hazır olan tabağı ben alıyorum çok yorgunum çayın yanına birşey yapamadım,öptümmm

Adsız dedi ki...

canım bu kurabiyeleri bende çok seviyorum ama inan hiç yapmadım.hep başkalarında yemek nasip oluyor.bak bu akşamda sende tadıyorum.mmmm ellerine sağlık canım.yine süper olmuş.....
yersofrası-özlem

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

canım Arzum haklısın hayatım yaz gelince herkes gibi bende yavaşladım yakında sezon finalimi yapacam zaten:)) senin muhteşem poğaçaları bile yayınlayamadım daha onun üstüne bide makarnalı böreğini denedim nefisssti valla:) artık yeni sezonda yayınlarım onları:) öpüyorum canımcım iyi geceler

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba,


Ellerine sağlık nefis oluyor bu kurabiyeler.



sevgiler...

SOFRAM dedi ki...

Canım , bizim evde de en çok sevilen kurabiyelerdendir,bir ara epey sık yapardım, epeydir yapmadım,seninkilerden alayım bir tanecik, ellerine sağlık, seninkiler de çok güzel görünüyorlar, afiyet şeker olsun canım.
Sevgilerimle...