17 Şubat 2008 Pazar

** DAMLA ÇİKOLATALI KURABİYE **

BU NEFİS KURABİYELERİ ÖZELLİKLE ÇOCUKLARA YAPTIM.

ÇÜNKÜ ÇİKOLATAYA BAYILIYORLAR. BU DAMLA ÇİKOLATALARI BİRDE KURABİYEYLE BULUŞTURUNCA LEZZETİ SİZ TAHMİN EDİN ARTIK. TARİF CANIM BELGİN HANIMCIĞIMA ( SEFERTASI ) AİT. AYRICA BU HARİKA KURABİYELERDEN BALIM FATOŞUMDA YAPMIŞTI. HER İKİ CANIMADA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. BİRDE ÇOK GECİKMİŞ BİR SOBEM VAR. ONUDA TARİFTEN SONRA CEVAPLADIM. BENİ SOBELEYEN BU GÜZELİM TARİFİN SAHİBİ BELGİN HANIMCIM. CANIM GECİKTİRDİĞİM İÇİN KUSURUMA BAKMA. SIRF SENİN GÜZEL HATRINA CEVAPLADIM CANISI. HATIRLANMAK GÜZEL ŞEY. DİĞER KURABİYE TARİFLERİ İÇİN BURAYI TIKLAYIN.

** DAMLA ÇİKOLATALI KURABİYE **

MALZEMELER:

125 GR. MARGARİN

1 YUMURTA

1 ÇAY BARDAĞI SIVIYAĞ

1 SU BARDAĞI TOZ FINDIK

3 KAHVE FİNCANI PUDRA ŞEKERİ

1 PAKET VANİLYA

1 PAKET KABARTMA TOZU

ALDIĞI KADAR UN

ÜZERİ İÇİN: DAMLA ÇİKOLATA

YAPILIŞI:

Damla çikolata hariç tüm malzemeyi güzelce yoğurun.

Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp; elinizle yuvarlayın.

Kurabiyeleri damla çikolataya batırın.

Yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizin.

175 derecede pişirin. Fazla pişmeyecek. Kurabiyelerin beyaz kalması gerekiyor. Sonrada servis edip, afiyetle yiyebilirsiniz.

GEÇELİM SOBEYE. İŞTE SORULAR VE CEVAPLAR:

BAKALIM KAÇ TANESİ GERÇEK OLACAK:

** Öncelikle yavrularım ve eşimle birlikte hacca gidebilmek inşallah.

** Daha sonra sağlığıma kavuşabilmek inşallah.

** En son olarakta yavrularımın mürüvvetlerini görüp;

torunlarımı koklamak inşallah.

** Birde en büyük hayalim bir kırtasiye dükkanım olsun. Bayılıyorum o kitapların, kurşun kalemlerin kokusuna. renkli renkli kalemler, silgiler, çakılar, defterler. İNŞALLAH babamla birlikte açarız bir kırtasiye.

HEMEN YAPABİLECEĞİM HALDE YAPMAYI NEDEN BEKLEDİĞİMİ BİLMEDİKLERİM:

**Bir ayı geçeli çok oldu ama ben hala iğnemi yaptırmadım.

**Eşimin nöbet elbiselerini ve formalarını ütülemekten bıktığım için

yığılmış bir vaziyette beni bekliyorlar.

**Evi dip, köşe temizlemek.

DÜNYAYA BİR DAHA GELSEYDİM:

**Kesinlikle 4 kardeş olmak isterdim.

**Öğretmen olmak isterdim. Sürekli gittiğim bir kitapçı var. Daha kapıdan girer girmez : Buyrun Hocam diye hitap ediyorlar. Bu beni çok memnun ve tatmin ediyor. Ne yalan söyleyim bende hiç sesimi çıkarmıyorum.

**Aynı anne, baba, eş ve çocuklara sahip olmak isterdim.

UMARIM CEVAPLARIM HOŞUNUZA GİDER.

Hiç yorum yok: