22 Ocak 2008 Salı

** TANGLİ PASTA **

BİZ HANIMLAR MUTFAKTA VE LEZZETTE SINIR TANIMIYORUZ. HER TÜRLÜ İMKANI DEĞERLENDİRİP, ELİMİZDE NE MALZEME VARSA MUTLAKA ÜRETECEK BİŞEYLER BULUYORUZ. İŞTE BU TARİFTE TAM BÖYLE BİR LEZZET. BU TARİF CANIM ARKADAŞIM FATOŞA AİT. ONDA İLK GÖRDÜĞÜMDE ÇOK İLGİNÇ GELMİŞTİ. ACABA NASIL OLUR DEMİŞTİM. BEN DAHA ÖNCE PUDİNGLİSİNİ ÇOK YAPMIŞTIM. BU TARİFİ GÖRÜNCE HEMEN DENEMELİYİM DEDİM. İYİKİDE DENEMİŞİM VE BÖYLE BİR LEZZETLE TANIŞMIŞIM. BİTANEM FATOŞUM SAYESİNDE TABİ. CANIMCIM ÇOK TEŞEKKÜRLER. HERKESE TAVSİYE EDİYORUM. KESİNLİKLE YAPMALISINIZ. HARİKA MAYHOŞ BİR TADI VAR. ORJİNAL TARİFE BURADAN TIKLAYARAK ULAŞABİLİRSİNİZ. CANIM ARKADAŞIMIN BİRBİRİNDEN NEFİS TARİFLERİ VAR. İYİKİ VARSIN CAN DOSTUMMM.

** TANGLİ PASTA **

MALZEMELER:

2 PAKET TANG TOZ İÇECEK ( tang yerine oralet kullanılabilir )

5 YEMEK KAŞIĞI UN ( TEPELEME )

10 YEMEK KAŞIĞI ŞEKER ( TEPELEME )

4 SU BARDAĞI SU

50 GR. MARGARİN

1 PAKET VANİLYA

3 PAKET KAKAOLU BİSKÜVİ

ÜZERİ İÇİN: HİNDİSTAN CEVİZİ

YAPILIŞI:

Tencereye tang, un, şeker ve su konur. Hafif ateşte karıştıra karıştıra muhallebi kıvamına gelene kadar pişirilir. Ocak kapatıldıktan sonra margarin ve vanilya eklenir. Margarin eriyene kadar tekrar karıştırılır. Borcam tepsiye 1 sıra bisküvi dizilir. Üzerine yaptığımız muhallebiden konur. Sonra tekrar 1 kat daha bisküvi dizilir. Tekrar muhallebi konur. 1 kat daha bisküvi ve muhallebinin tamamı boşaltılır. Toplam 3 kat bisküvi ve 3 kat muhallebi koymuş olduk. En son üzerine bol hindistan cevizi serpilir. Buzdolabında 1 saat bekletilir ve dilimlenerek servis edilir. AFİYET OLSUN.


Hiç yorum yok: