10 Eylül 2007 Pazartesi

*** PİJAMALI KEK ***




*** PİJAMALI KEK ***

Herkese Merhabalar.Bugün denediğim ve çok beğendiğim bir lezzetle karşinızdayım.Canım arkadaşim FATOŞ bu tarifi tatile gitmeden önce yayınlamıştı.Bende doğum günümde denedim (yani anlaşildığı üzre kendi pastamı kendim yaptım).Ancak blogcudaki sorunlardan dolayı bugün yayınlıyorum.Canım Fatoş'cumun kulakları çinlasin.Benide affetsin.Çünkü tarifte bikaç değişiklik yaptım.Keki uzunlamasına pişirdim ve uzunlamasına kestim.Kestiğim kek parçalarını marmelatla değilde çilek reçeliyle yapıştırdım.Gayet güzel sonuç aldım.Tabi görüntü ve isimde değişti.Keki çizgili yaptığım için adını PİJAMALI KEK koydum.Bide uzulamasına kestiğim kek parçalarını daha yüksek olsun diye dik olarak birbirine yapıştırdım.Çok basit ve lezzetli bir pasta oldu.ARZUYA GÖRE mutlaka denemelisiniz.Orjinal tarif için bakınız:

WWW.FATOŞTUNCAY.BLOGCU.COM

Hiç yorum yok: